روتر میکروتیک RB2011UiAS-2HnD

روتر میکروتیک RB2011UiAS-2HnD

تومان

تعداد پورت USB 2.0: یک عدد
تعداد آنتن: دو عدد
منبع تغذیه: آداپتور برق
نوع اتصال به اینترنت به صورت وایرلس و کابلی
تعداد پورت شبکه (LAN) ۱۰ عدد
سایر قابلیت‌ها و توضیحات معماری: MIPSBE اطلاعات پورت Ethernet: – ۵ عدد ۱۰/۱۰۰ – ۵ عدد ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰
دارای نمایشگر LCD
فرکانس سی‌پی‌یو: ۶۰۰ MHz
حافظه پردازنده: ۱۲۸

به دلیل نوسان قیمت لطفا قبل از پرداخت وجه با کارشناسان ما در تماس باشید

توضیحات

روتر میکروتیک

تمامی مجموعه هایی که به زیرساخت شبکه نیاز دارند، برای ارتباطات داخلی و خارجی خود به دستگاه‌هایی مانند روتر، سوئیچ، تجهیزات وایرلس و…. نیاز دارند. روترهای برند میکروتیک به دلیل داشتن محیط گرافیکی، کاربری آسان، قیمت مناسب، سرعت بالا، پایداری و قابل اطمینان و …. مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

نرم افزارکمپانی میکروتیک برای ویندوز Winbox نام دارد. این برنامه در واقع یک رابط کاربری گرافیکی است که برای تنظیم، نظارت و … براساس نوع کارکرد آن ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. روتر ها سخت افزارهایی هستند که در شبکه برای مسیریابی و انتقال دیتا به کار می روند. سیستم عامل روترهای میکروتیک، یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است که با نام MikroTik RouterOS شناخته می‌شود

در بسیاری از شبکه ها نیاز شما به جداسازی یک شبکه به چند شبکه می باشد، در مواقعی که دارای چند یا چندین دفتر کاری باشید برای ارتباط بین دفاتر خود نیاز به روتر دارید.

 

مزیت روتر های میکروتیک

  • مسیریابی (Routing)
  • فایروال (Firewall)
  • Hotspot
  • Wireless
  • DHCP Server
  • Nat and Proxy Server
  • پشتیبانی از IPv6
  • مدیریت کاربران (User Management)
  • تعادل بار یا Load Balancing

روتر های میکروتیک ابزار هایی را نظیر؛ Telnet، SSH، تست پهنای باند، پینگ، جداول اتصال فعال، به روز رسانی پویا DNS، سرویس گیرنده و سرور NTP، سرور TFTP، پشتیبانی از افزونگی VRRP ،SNMP برای ارائه نمودارها و آمارو سایر امکانات لازم برای مدیریت شبکه در نظر گرفته است.

 

روتر میکروتیک مدل RB2011UiAS-2HnD-IN

روتر میکروتیک مدل RB2011UiAS-2HnD-IN از سری محصولات کمپانی میکروتیک می‌باشد که دارای بردی قدرتمند و یک پردازنده‌ی قوی وایرلس مدل AR9344 است که از استانداردهای اکسس پوینت وایرلس 802.11 BGN بهره می برد و از سرعت 300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و همچنین دارای حافظه‌ی 128 مگابایتی می باشد.

این مدل از روتر دارای 10 پورت شبکه می باشد که 5 پورت آن از سرعت 10/100/1000 و 5 پورت دیگر آن از سرعت 10/100 پشتیبانی می کنند. بازه فرکانسی این روتر 2.4 می باشد که با دو آنتن در پشت دستگاه، ظاهر آن را زیبا کرده است.

این محصول از روترهای پرکاربرد میکروتیک می‌باشد که دارای قابلیت های فراوانی نیز می‌باشد. از جمله این قابلیت ها می‌توان به مسیریابی پویا Dynamic routing ،Hotspot ،Firewall ، MPLS ،VPN، کیفیت خدمات پیشرفته (Advanced Quality of Service)، توازن بار (Load Balancing) و Bonding، پیکربندی Real-Time و نظارت (Monitoring) اشاره کرد. این دستگاه برای محیط های داخلی و بسته مناسب می باشد.

در روی این روتر اکسس پوینت 10 پورت شبکه وجود دارد که هر 10 پورت آن دارای 10 تا LED وضعیت پورت و یک پورت USB می‌باشد. همچنین این روتربرد با محفظه دسکتاپ، پنل LCD و منبع تغذیه عرضه می شود. LCD موجود روی روتر تنظیمات را آسان تر می کند و شما می توانید بر روی پورت های روتر قابلیت مانیتورینگ داشته باشید.

روتر اکسس پوینت میکروتیک RB2011UiAS-2HnD-IN با ماژول‌های میکروتیک مدل S-31DLC20D و S-85DLC05D و S-35/53LC20D آزمایش شده و مورد تایید می باشد و توصیه می شود از این ماژولها استفاده شود. کیت نصب بر روی دیوار به عنوان یک لوازم جانبی اختیاری برای خرید در دسترس است.

روتر RB2011Ui دارای قابلیت خروجی POE پسیو در آخرین پورت (ETH10) است، این بدان معنی است که می توانید با توان 510 میلی آمپری با اتصال آن به کابل معمولی اترنت، دستگاه دیگری را نیز پاوررسانی کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن

۴۶۰ گرم

تعداد پورت USB 2.0

یک عدد

تعداد آنتن

دو عدد

منبع تغذیه

آداپتور برق

نوع اتصال به اینترنت

به صورت وایرلس و کابلی

تعداد پورت شبکه (LAN)

۱۰عدد

سایر قابلیت‌ها و توضیحات

معماری: MIPSBE اطلاعات پورت Ethernet: – ۵ عدد ۱۰/۱۰۰ – ۵ عدد ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ دارای نمایشگر LCD فرکانس سی‌پی‌یو: ۶۰۰ MHz حافظه پردازنده: ۱۲۸ MB

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روتر میکروتیک RB2011UiAS-2HnD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مزایای خرید از ما

مزایای خرید از ارتباط زیر ساخت هدی


مشاوره رایگان
ضمانت اصالت کالا
ارسال اکسپرس