مقایسه بین Issabel و Elastix

مدیریت

1 سال پیش

مقایسه بین ISSABEL و Elastisk

استفاده سرویس های تلفنی مبتنی بر IP امروزه در تمام جهان رشد چشمگیری داشته است. چرا که امروزه تمام سازمان ها، مجموعه ها و شرکت ها در درجه اول کیفیت، هزینه و امکانات ارتباطی مفید را انتخاب میکنند، تمام این نیاز ها همه بسته به استفاده سیستم های تلفنی برپایه IP است.

در این مقاله شمارا با روند پیشرفت سیستم های تلفنی متن باز آشنا میکینیم.

 

هرآنچه درباره Elastix باید دانست

از مهم ترین واسطه های کاربری حرفه ای میتوان Elastix را نام برد. امروزه در ایران بیشتر شرکتها از این امکانات بهره می برند. پروژه Elastix نخست توسط شرکت Palosanto با نسخه های 2و5،4وMT توسعه یافته است. در سال 2016 در مرکز آن تغییراتی اعمال شده، این تغییرات به گونه ای بوده که از هسته استریسک به هسته 3CX مهاجرت کرده است و نسخه 5 با این هسته به مخاطبین عرضه میشود، تنها بایک تفاوت که دیگر رایگان نبوده و ماژول های آن دارای هزینه است.

 

هرآنچه درباره ی Issabel باید دانست

در آخر پروژه ی Elastix توسط تیم Issabel با هسته Elastix در حال توسعه یافتن است، به گونه ای که سیستم تلفنی Issabel درحال حاضر جایگزین بسیار قدرتمند سیستم تلفنی الستیکس است. تیم بسیار عالی Issabel، ایده های بسیار خلاقانه و امکانات بی نظیری را در حوزه ارتباطات تلفنی برای عموم مردم اینجاد کرده است، سیستم تلفنی Issabel توسط تیم بسیار حرفه ای خود IssabelCorp نامیده شده است. این سیستم به یکی از محبوب ترین سیستم های تلفنی VOIP تبدیل شده است. نرم افزار Issabel یک منبع باز است. سیستم تلفنی ایزابل دارای امکانات بسیار بی شماری است که میتوان گفت تمام این امکانات بسیار عالی و بی نظیر فاکتورهای یک سیستم تلفنی حرفه ای است که برای استفاده کنندگان فراهم کرده است.

Issabel در شروع کار خود ابتدا با دو نسخه 2.5و4 کار خود را شروع کرده است، ایزابل  با نسخه ی 2.5 یک نسخه بتا و آزمایشی شروع کرد، و بلافاصله بعد از آن نسخه 4 خود را منتشر کرد. نسخه 4 در حال حاضر دایر و پایدار است واین نسخه درحال حاضر در دسترس عموم مردم است، به همین دلیل بسیاری از مراکز تجاری از سیستم ایزابل استفاده میکنند. این سیستم دارای ویژگی و امکانات بسیار زیادی است که میتوانید به ویدئو کنفرانس، گزارش گیری، فکس و ارتباط با CRMهای درون سازمان نام برد. ما را مرور کنید partner-sponsored Glasses, با گزینه های متنوع برای هر سلیقه و بودجه ای که برای خرید آنلاین در دسترس است

 

امکانات Issabel

اگر صرفع جویی در هزینه ها جزو موضوع های مهم برای شما است، این سیستم میتواند در کم شدن هزینه تماس های روزمره ی شما تاثیر گذار باشد، میتواند در جهت پیشرفت کسب و کار شما و کاهش هزینه های سازمان یا مجموعهء شما کمک چشم گیری داشته باشد. با یک مثال میتوان توضیح داد: شما در نظر داشته باشید در مجموعه خود کارمندانی را دارید که دائما در حال رفت و آمد و جابه جایی هستند، شما میتوانید برای کاهش هزینه های تماس خود با استفاده از اینترنت یا شماره ی داخلی خود را همراه خود داشته باشید، با این امر تماس های شما کاملا رایگان خواهد بود، بهترین گزینه در این نوع ارتباط برای شما سیستم های تلفنی Issabel است، این امر در کسب و کار شما تاثیر بسیار خوب و چشمگیری خواهد داشت.

ارتباط سیستم های تلفنی ایزابل بسیار آسوده است به دلیل Open Source بودن آن بسیار راحت و آسوده قابل تغییر و انتشار است. تنها لازم است شما کمی دانش برنامه نویسی داشته باشید تا بتوانید این سیستم را به سیستم دلخواه خود تبدیل کنید، این نکته هم بسیار مهم و است که این سیستم قابلیت Open Source بودن خود را حفظ میکند. از دلایل دیگر و مهم که این سیستم را بسیار محبوب کرده است، امکان ارائه به واسط کابری گرافیکی مناسب برای کاربران خود که این امر باعث شده این سیستم به شدت کار با آن اسوده باشد و همین اسوده بودن باعث جذب شدن افراد به این سیستم شده است. سیستم تلفنی Issabel با بسیاری از نرم افزار های ارتباط برقرار کرده است مانند CRM. این سیستم در راستای بازاریابی های تلفنی یا حتی توسعه کسبو کار شرکت ها، مجموعه ها وسازمان ها به راحتی بتواند از ماژول کال سنتر Call Center پشتیبانی کند.

یکی دیگر از امکانات بسیار عالی سیستم ایزابل میتوانیم به راهکار تماس تصویری (Video Conference) اشاره کنیم. با استفاده از این ماژول میتوانید در عملکرد شرکت خود به بهترین شکل ظاهر شوید و ارتباطات تصویری بسیار عالی داشته باشید.

مقایسه بین ISSABEL و Elastisk

برتری ایزابل نسبت به الستیکس چیست؟

  • مکان فیلتر کردن ایمیل های اسپم
  • ماژول کال سنتر
  • ماژول وب کنفرانس
  • ماژول های منحصر به فرد مدیریتی
  • نرم افزار امنیتی قدرتمند Fail2Ban برای مدیریت تحت وب ایزابل
  • امنیت و پایداری بیشتر
  • محدود نمودن ترافیک کشور های مختلف بر اساس IP آن کشور ها
  • ماژول های جدید فایروال
  • دارای چندین فیلتر دقیق برای ثبت گزارشات
  • امکان مانیتورینگ آنلاین
  • امکان دیدن وضعیت تماس های صف و همچنین وضعیت فعلی اپراتور ها به صورت کاملا جداگانه
  • امکان ارایه سطوح دسترسی مختلف از جمله گروه ها و صف ها
  • امکان راه اندازی سرویس نظرسنجی بعد از اتمام مکالمه
  • امکان ضبط مکالمه از طریق صف و مشاهده لاگ ها
  • امکان جستجو پیشرفته دفترچه تلفن و Speed Dial به معنی شماره گیری سریع برای یکی از مخاطبان
  • امکان راه اندازی چندین دستگاه فکس مجازی و داخلی برای ارسال همزمان چندین فکس
دسته بندی ها

وبلاگ های مرتبط

وبلاگ های مرتبط با دسته بندی